Nog 60 dagen! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rik en Yaël - WaarBenJij.nu Nog 60 dagen! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Rik en Yaël - WaarBenJij.nu

Nog 60 dagen!

Door: Rik en Yael

Blijf op de hoogte en volg Rik en Yaël

01 Januari 2010 | Nederland, Deurne

Hallo allemaal
Het aftellen is begonnen :p.
Over 60 dagen moeten we afscheid gaan nemen van onze lieve familie en vrienden om een jaar door Australië te gaan reizen en werken. We zijn benieuwd naar wat we allemaal gaan meemaken, maar dat zal zeker een heleboel zijn! Als we er aankomen is het ongeveer 23 graden, hebben we al gecheckt haha. Het ticket is geboekt, we moeten wel nog backpacks en slaapzakken kopen en ons visum aanvragen. En nog veel werken om daar vooruit te kunnen. We kijken heel erg uit naar onze reis!
Groetjes
Rik en Yaël

  • 02 Januari 2010 - 14:48

    Colin:

    hoi,
    leuke blog! Het zal wel anders zijn als jullie weg zijn, fijn en niet fijn ;). ik heb alleen nog één ding te zeggen. misschien kunnen jullie het achtergrond spreiden, want nu ziet het er een klein beetje raar uit omdat het licht is en in een keer weer donker :P.
    maar voor de rest is alles wel mooi, ook een leuk hoofdplaatje trouwens =D.

    ,Colin

  • 02 Januari 2010 - 16:31

    Mamma Theun:

    slik ....

    het avontuur gaat beginnen (of mag ik dat woord niet gebruiken, haha!)

  • 02 Januari 2010 - 16:36

    Arlette:

    De voorbereiding alleen al is al heel leuk. Dat is al genieten.

    En mams.....we slepen je wel door het jaar heen. Vergeet niet hoe je zelf was toen je jong was. Komt allemaal goed!!!

  • 03 Januari 2010 - 00:23

    Pappa Rosen:

    Hoi hartstikke leuk dat jullie zo'n blog hebben. Dan kunnen wij meeleven en meegenietten.

    Ik ben blij voor jullie dat jullie dit allemaal gaan meemaken. Ik weet ZEKER dat jullie ervaringen rijker zouden worden. Jullie komen er een jaar ouder en veel wijzer geloof mij maar...

    P.S. Willen jullie deze bericht over 12 maanden terug lezen...ben benieuwd...

  • 04 Januari 2010 - 08:22

    Opa En Oma Schoonbro:

    Lieve kinderen wat zijn dat voor slaapzakken en wat kosten die?
    Groeten van Opa en Oma

  • 06 Januari 2010 - 19:43

    Tom En Anke:

    Hey Rik en Yael!!

    Vette site! Tot op de barbecue!

    Groetjes

  • 07 Januari 2010 - 17:57

    Evial:

    Haaaaaj:D

    Als jullie weg zijn zorg ik wel goed voor Jingo;)

    En ik zorg dat de kamer niks verranderd xD

    Maar ik zal jullie ook wel missen hoor;)

    xxx

  • 09 Januari 2010 - 00:20

    John&Jannie:

    Hoi ,leuk deze blog heb hem al staan bij de favorieten,maar misschien een idé om skype aan te maken,kun je over de hele wereld bellen via pc.
    groeten John&Jannie

  • 25 Januari 2010 - 15:50

    Colin:

    btw. ik had de 1ste post =D!!

  • 30 Januari 2010 - 12:06

    Colin:

    ik heb de widget op mijn site geplaatst(niet dat je er super veel aan hebt mr goed).

  • 03 Februari 2010 - 19:46

    Arlette:

    Nog een klein maandje en dan zijn jullie weg. Vertel....wat is de stand van zaken, hoe lang nog werken, hebben jullie alles oftewel deze tante wil een update hihi

  • 03 Februari 2010 - 20:28

    Mamma Theun:

    Kinders ... gaaaaa!!!
    Ik word knettergek van alle gekakel:

    "volgende maand om deze tijd .."

    "oeoeoh,ik verheug me op Australië!"

    "nog maar 7 daagjes werken ..."

    "mamma, ben je jaloers? gna gna!"


  • 08 Februari 2010 - 20:14

    Lisa :

    Hey hey, ik wil jullie super veel plezier wensen en ik ga er zeker proberen bij te zijn op het afscheidsfeestje !
    Xxx Lisa

  • 16 Februari 2010 - 17:48

    Anouk:

    Dag collega :P

    Ik wil je bij deze alvast super veel plezier wensen in Australië.. Ik denk dat ik je niet veel meer zie, aangezien ik in de andere winkel sta.
    Echt super gaaf dat je een jaartje weg gaat.
    Geniet ervan!

    Liefs, Anouk

  • 24 Februari 2010 - 17:00

    Simon Donkers:

    hey yael

    ik zag deze link staan in je msn naam. maar oke dan gaan jullie een mooie tijd te gemoed. ga zeker een paar keer lezen wat jullie allemaal mee maken, ben benieuwd hoe het jullie bevalt.

    heel veel plezier in iedergeval
    xxx groetjes simon

  • 28 Februari 2010 - 22:25

    Sivan:

    Heel veel succes en vooral plezier daar!

    Ik ga wel affentoe hier eens kijken hoor wat jullie uitspoken ;)
    En ik zal ook wel eens aan je mama vragen hoe het gaat!

    Have fun!

    Groetjes Sivan

  • 01 Maart 2010 - 13:04

    Elke Dielissen:

    Nog 1 nachtje slapen en dan begint het grote avontuur!
    Geniet ervan
    Kus xx Elke

  • 01 Maart 2010 - 15:01

    Arnoud:

    Hoi Rik en Yael. Een goeie reis morgen en een fijn verblijf in Australie. Geniet er maar van en wij zullen jullie op de voet volgen.

    groetjes Arnoud en Agnes

  • 01 Maart 2010 - 20:17

    Jet Mattiesing:

    Ik wil jullie heel veel plezier en geluk wensen het komende jaar. Het wordt vast een ervaring om nooit te vergeten !!!

    Heb en hou het goed !

    Oh en mochten jullie je afvragen wie ik nu weer ben ... Ik ben een vriendin van tante Arlette. :-)

  • 02 Maart 2010 - 11:41

    Bregje,Dennis & Maud:

    Hallo Rik en Yaël,

    We willen jullie een
    fantastische reis wensen en we zullen regelmatig even de site checken.
    Wel veel foto's plaatsen hé!

    Geniet ervan !

    Groetjes uit Asten

  • 02 Maart 2010 - 11:41

    Bregje,Dennis & Maud:

    Hallo Rik en Yaël,

    We willen jullie een
    fantastische reis wensen en we zullen regelmatig even de site checken.
    Wel veel foto's plaatsen hé!

    Geniet ervan !

    Groetjes uit Asten

  • 02 Maart 2010 - 11:42

    Dennis,Bregje & Maud:

    Hallo Rik en Yaël,

    We willen jullie een
    fantastische reis wensen en we zullen regelmatig even de site checken.
    Wel veel foto's plaatsen hé!

    Geniet ervan !

    Groetjes uit Asten

  • 02 Maart 2010 - 16:48

    Marten Salverda:

    Volgens mij zijn jullie nu op reis! Lekker spannend.
    Ik wens jullie heel veel succes en heel veel mooie ervaringen toe bij dit avontuur. Het is een ervaring voor je leven!!

  • 03 Maart 2010 - 10:45

    Mama:

    Hoi Rik en Yael
    Jullie zijn nu al 1 dag weg, hoe verloopt de reis.. vermoeiend.
    Hoop gauw iets van jullie te horen.
    Rik hoe vond je trouwens het pakketje met foto's.
    kus mama.

  • 03 Maart 2010 - 12:01

    Jolanda Geven:

    Hallo samen,

    Veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.
    Wel geregeld nieuws op de site, want ik wil alles weten,
    geniet ze!!

  • 03 Maart 2010 - 20:10

    Wouter Boot:

    Hey Rik en Yaël!

    Veel plezier het komende jaar in Australië! Ik volg jullie in ieder geval via de blog!

    Groeten,
    Wouter

  • 03 Maart 2010 - 21:45

    Inge & Pieter:

    Ha die Rik & Yael,
    En, hebben jullie al voet gezet op Australische bodem!? Goeie reis gehad? Eindelijk begint dan jullie grote avontuur. Heel veel plezier en geniet, geniet, geniet! We zullen regelmatig een kijkje nemen op jullie site.
    veel groetjes vanuit Asten,
    Pieter & Inge, Lynn, Fenne

  • 03 Maart 2010 - 22:00

    Tom Trom:

    heeey rikert, hoe was de vlucht? je zult er wel zijn rond nu.... love you

  • 08 Maart 2010 - 10:34

    Petra Martens:

    Hoi Rik en Yael,

    het is hier nu maandagmorgen en het sneeuwt weer, ik ben bijna jaloers op jullie, pas goed op elkaar en doe je best om er een onvergetelijke reis van te maken,
    groetjes uit Asten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deurne

Going Down Under

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2010

Oost west, thuis best

28 Mei 2010

Pretparken en beesten op de Gold Coast

28 April 2010

Dolfijnen en Byron Bay!

10 April 2010

al meer dan een maand weg!

18 Maart 2010

Birubi Beach
Rik en Yaël

Hier kunnen jullie lezen hoe het met ons gaat in Zuidoost Azië, Australië en Nieuw-Zeeland! En natuurlijk kunnen jullie ook berichtjes achter laten voor ons.

Actief sinds 01 Jan. 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 16964

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 24 Maart 2016

Naar de Aziaten, Aussies en Kiwi's!

02 Maart 2010 - 30 November -0001

Going Down Under

Landen bezocht: