We zijn er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik en Yaël - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik en Yaël - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Rik en Yael

Blijf op de hoogte en volg Rik en Yaël

04 Maart 2010 | Australië, Sydney

Hallo iedereen:)
na uuuuurenlang vliegen en veel turbelentie zijn we er dan eindelijk. het was een hele reis, maar alles is goed verlopen. behalve dat we geen idee hadden hoe we bij het hotel moesten komen van onze tussenstop. maar gelukkig kwam dat ook allemaal goed.
van bangkok hebben we niks gezien, alleen het vliegveld een beetje. In taipei ook niet veel want in het hotel hebben we gedoucht en zijn toen meteen gaan slapen. het was een superluxe kamer, dat hadden we helemaal niet verwacht! foto' s volgen nog.
Toen we in sydney aankwamen werden we opgevangen door iemand van backpackers. in het vliegtuig regende het nog in Sydney, maar toen we buiten waren was het hartstikke lekker weer. zeker 25 graden ofzo! het is hier heel mooi met allemaal palmbomen en veel zon (jaloers?;p). toen zijn we met een busje naar het hostel gegaan, daar zitten we met zn 7' en ofzo op 1 kamer, allemaal van onze groep. we kregen eerst een praatje in het hostel van die backpacker en de sleutels en toen mochten we zelf weten wat we mochten doen. de eerste boodschappen hebben we toen maar gedaan. en daarna zijn we naar het Hyde Park gegaan, dat is heel mooi en groot en iedereen hier sport keiveel in de parken. dat doen ze gewoon in hun lunchtijd! we hebben daar op een bankje gezeten en een appel gegeten. en toen we een stukje brood op de grond gooiden, werden we ineens opringd door super veel vogels. dat werd zelfs een beetje eng want 1 ging er op yaels hoofd zitten. en toen kwamen er ook zo' n hele grote bijstaan met hele lange snavels waarvan we de naam vergeten zijn:p. die waren ook eng. maar het was wel grappig! daarna zijn we terug naar het hostel gegaan en heeft rik zich maar eens geschoren want die begon op vader abraham te lijken. en nu typen we dit. vanavond is er een bbq en gaat rik kangaroo proberen. we zijn benieuwd! het wordt vast gezellig, want onze groep is leuk. misschien dat we vanavond nog naar de telefooncellen kunnen lopen. maar anders zeker morgen. onze simkaart activeren gaat nogal lastig, we weten niet hoe dat moet. maar dat vragen we straks wel even. zodra die geactiveerd is geven we onze nummers hier door. nou hopelijk kunnen jullie hiermee even vooruit! het is hier mooi, lekker weer en het bevalt ons goed, ook al zijn we nog behoorlijk moe.
groetjes aan iedereen vanuit Sydney!
xx Rik en Yael

• 04 Maart 2010 - 06:42

Arlette:

Heeej lieverds, fijn iets te lezen van jullie. We hebben 2 dagen lang gevolgd waar jullie waren, nu zitten ze hier, nu hangen ze weer in de lucht etc.

En wat een weertje, heerlijk!!

Groetjes vanuit Deurne

• 04 Maart 2010 - 07:23

Mamma Theun:

Sloers sloers sloers ben ik! Heb dubbel gelegen om dat verhaal over die vogels. (En Yaël maar mekkeren op Peppi en Kokki!!) Dat wordt nog wat ... vogels zijn nog wel de minst enge beesten die jullie tegen zullen komen, haha. Maar luister eens jongeluitjes, moeder houdt van details hè. Hoe zijn jullie uiteindelijk in dat hotel in Taiwan terechtgekomen? Lieve kinders, veel plezier, fijn dat jullie een leuke groep en goed weer hebben, smakelijk eten en en en.
    Dikke kus, mamma

• 04 Maart 2010 - 07:28

Mamma Theun:

ik zie trouwens dat jullie dit berichtje vanuit Deurne typen :P

• 04 Maart 2010 - 08:04

Tom:

Hey!

Vette shit! Goed om te lezen dat jullie heel zijn aangekomen en aan de bbq gaan. ;P

Ben benieuwd naar de fotos!

Greetz

• 04 Maart 2010 - 08:20

Jos:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Nu lekker genieten.

Groetjes,
    Jos

• 04 Maart 2010 - 09:12

Anke:

Echt fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie een leuke groep hebben!

Een goede start van jullie jaar zou ik zeggen ;)

En jaa.. we zijn jaloers op jullie weer.. hier gaat het weer sneeuwen in het weekend haha

Veel plezier nog!
    xx

• 04 Maart 2010 - 11:27

Jeany:

Je mist je jumbo vriendjes vast niet Yael :D
    Ik verlang hier naar een beetje zon!!
    Maak er wat van!
    Groetjes!

• 04 Maart 2010 - 11:55

Marjon En Joop:

Hoy Yael en Rik.
    Eindelijk dan gearriveerd in het beloofde land. Wij wensen jullie samen een fijne tijd toe.
    Keep smiling!!!!!

• 04 Maart 2010 - 13:54

Anita:

Het gaat dit weekend hier sneeuwen hoe deprimerend is dat!!??

Ik wil naar ook naar Sydney :(:( hihi.

Maar fijn dat jullie goed aangekomen zijn! heeeel veel plezier en Yaël: kom asjeblief over een jaar niet té bruin terug.. want dan voelen wij ons net van die rare Nederlandse vrouwkes die maar nooit bruin worden ;)

Tot het volgende berichtje en heeel veel kusjes

• 04 Maart 2010 - 15:25

Eline:

hee Rik en Yaël
    fijn dat jullie veilig aangekomen zijn! Ben nu al benieuwd naar de foto's!! (en zeker jaloers op het warme weer :))nog heel veel plezier!!

xx

• 04 Maart 2010 - 15:33

Colin:

hoi!
    even een eerste bericht: jingo is nog NIET irritant geweest :o.

zodra jullie foto's hierop zetten, kan ik ook een beetje een vakantiegevoel hebben XD.

verder is je kamer nog een beetje zoals hij was(komt door jingo).

Ik zal de site zovaak mogelijk bekijken (dat moet ook wel, want de widget staat op mijn site).

en rik, je moet het een jaar volhouden :S, maar als ik zie hoelang jullie bij elkaar zijn (en hoevaak) denk ik dat je het wel gaat volhouden ;).

,colin

• 04 Maart 2010 - 15:37

Erik En Lia:

hoi Rik en Yael,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, nu kan het genieten dan eindelijk gaan beginnen.

We zijn heel benieuwd na jullie avonturen in het verre Australie.
    Have fun!

groetjes Erik en Lia.

• 04 Maart 2010 - 16:11

Femke De Liefste:

hehe eindelijk zijn jullie er dan:P
    alles is goed gegaan zo te zien.
    kom maar snel op met dat telefoonnummer haha..

spreek je snel (L)

• 04 Maart 2010 - 17:09

Ralf:

hey

have fun en ben benieuwd naar de foto's en verhalen en jaloers ok een bietje haha

• 04 Maart 2010 - 19:25

Papa Frank:

een mooi begin en ik kijk al uit naar de foto`s

• 04 Maart 2010 - 19:50

Mahtob:

Hey Rik en Yaël,

fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! nog heeeel veel plezier in Australië, en liefs van ons allemaal.

xxxxxxxxxxxxx

• 04 Maart 2010 - 22:08

Marten Salverda:

Fijn dat jullie netjes zijn aangekomen.
    Nu volgt jullie grote avontuur. Ben heel benieuwd wat jullie allemaal zullen beleven!
    Groeten uit koud Deurne!

• 05 Maart 2010 - 09:43

Pappa Rosen:

Hey heel tof dat jullie schrijven dat jullie uiteindelijk goed zijn aangekomen. Ik maakte eerlijk gezegd zorg omdat niemand jullie in Taipe opving. Hoe is het met de jetlag, volgens mij was de barbecue heel leuk voor jullie maar er zaten paar mensen toch te knikkenbollen... En... hebben jullie net een mooie auto gevonden? En de haven prachtig he? Ik ben blij dat de eerste dagen jullie een leuke groepje hebben. Laat maar weten ook wat jullie plannen zijn. Gaan jullie meteen verder of blijven jullie in de buurt van Sydney.

Hier hebben ze ons gematst met een paar zonnige maar wel koude dagen. Groetjes van Shosy trouwens, die is volop aan het genieten van elke zonnestraaltje. En s’avonds laat ze zich minstens 2 minuten gaan, daarna ligt ze weer in de blauwe mandje bij de verwarming of komt ze op mijn schoot liggen.

Oke, schrijf maar verder tussen de bedrijven door, succes met de bankrekening openen en al het geregel het lukt jullie best.

Groetjes, Papa Sam

• 05 Maart 2010 - 19:31

Evial:

Haaajj:D

Ik ben wel jaloers ja:P
    Maar Jingo heeft goed bij mij geslapen
    Ze deed helemaal niet irritand ofzo
    En je kamer is heel fijn:)

XxEvial

• 06 Maart 2010 - 08:31

Opa En Oma:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen, maar wat een lange reis. Nu maar wachten op de papierwinkel. Geniet van dit alles en wij wensen jullie alle goeds.
    Liefs van Opa en Oma

• 06 Maart 2010 - 11:06

Vincent En Maaike:

Hey avonturiers!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hier schijnt de zon ook volop( helaas is het wel maar 2 graden buiten :-s). Veel plezier en tot het volgende bericht.

Veel liefs,

Vincent en Maaike

• 06 Maart 2010 - 15:49

Dirk:

Fantisch dat het goed is gegaan.
    Ben benieuwd naar de foto's!

Groete

• 07 Maart 2010 - 16:06

Wtr:

Rik ;)
    nice dat jullie goed zijn aangekomen!

• 08 Maart 2010 - 18:29

Judith:

Hee!
    beetje later reactie, maar fijn dat julie goed zijn aangekomen en het naar je zin hebt.
    hier hebben we alweer sneeuw gehad ben echt jaloers op dat mooie weer daar!
    maar nog heel veel plezier!!
    groetjes xx